HANDELS- OG ABONNEMENTSBETINGELSER

Nedenstående betingelser gælder for alle køb på abonnement hos www.goebrush.dk.
Disse handels- og abonnementsbetingelser accepteres af kunden i forbindelse med afgivelse af ordrer.
Betingelserne vil til enhver tid være tilgængelige på www.goebrush.dk og opdateres løbende.

Generelle oplysninger:
Goebrush ApS ejes og drives af Hofmann and Company ApS
CVR : DK36422408
Blåbærsvinget 8, 4684 Holmegaard
email: hej@goebrush.dk

Du skal være minimum 18 år for at oprette en abonnementsaftale med Goebrush ApS.
Er du under 18 år, skal du have samtykke fra en forælder eller værge.

1) Vælg din velkomstpakke
2) Vælg om du vil have tandbørstning tabletter MED fluorid eller UDEN fluorid.
3) Vælg antal personer
4) Indtast dine personlige oplysninger
5) Godkend vores abonnements- og handelsbetingelser
6) Vælg betalingsmåde
7) Kontroller at alle oplysninger er korrekte og godkend købet

Alle priser er i danske kroner DKK og inkl. moms og andre afgifter.

Du skal være minimum 18 år for at bestille på www.Goebrush.dk.
Du skal have et gyldigt betalingskort
Du kan betale med Visa Dankort, MasterCard Dankort, Visa, MasterCard.

Betalingen foregår automatisk hver ottende uge og hæves først på din konto når vi afsender din pakke.
Se historiske og kommende faktureringer under ”Mit Goebrush”.

Mangler du en faktura eller har du spørgsmål til en betaling, er du altid velkommen sende en mail til os.
Goebrush ApS forbeholder sig retten til ændre prisen og/eller tillægge fragtpris på vores abonnementslevering. Du bliver varslet skriftligt minimum 1 måned før næste levering hvis vi sænker prisen og 3 måneder med skriftligt varsel hvis vi hæver prisen.

Alle priser er inklusiv moms og afgifter.

Vores betalinger er alle krypteret efter lovgivningsmæssige standarder.
Vi benytter betalingstjenesten Stripe.

Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.

Du kan endvidere gøre indsigelse vedrørende uautoriserede debiteringer gældende over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med din kortudbyder.

Goebrush ApS sørger for levering til den af kunden oplyste leveringsadresse

Der leveres i henhold til nedenstående:

  • Velkomstpakken – Din første levering.
    Levering sker med DAO365 til udleveringssted tæt på den leveringsadresse du har angivet. Du får automatisk besked på email og/eller sms.
    Din velkomstpakke sendes indenfor 4 hverdage fra dato for din bestilling.
  • Din efterfølgende periodevise levering – Den består af ny bambustandbørste og 125 nye tandbørstning tabletter.
    Levering er fragtfrit og direkte i din postkasse – Leveres mandag til fredag.
    Din abonnementspakke afsendes altid fra os i god tid, så du har dine nye tandbørstning tabletter og bambustandbørste før du løber tør. Dette ud fra at du anvender 2 tabletter om dagen. 

Vi leverer udelukkende til adresser i Danmark og ikke til Færøerne, Grønland og udlandet.

Efter første gang du bestiller din Goebrush velkomstpakke, sender vi automatisk og efterfølgende med fast interval hver ottende uge din næste genopfyldningspakke.

Vi leverer din første Goebrush velkomstpakke med DAO365 til den adresse du har angivet som leveringsadresse.
Efterfølgende modtager du din genopfyldningspakke direkte i din postkasse.
Den første velkomstpakke og din efterfølgende genopfyldningspakker indeholder tandbørstning tabletter til 60 dages forbrug og en ny bambustandbørste.

Abonnementet er helt uden binding og du kan altid opsige dit abonnement op til 10 dage før vi leverer næste refill pakke til dig. Du kan altid under ”Mit Goebrush” se hvornår den næste pakke afsendes.

Det er kun muligt at købe én velkomstpakke pr. person til DKK 98,00. 

Når du modtager ordrebekræftelsen, skal du kontrollere, at den er i overensstemmelse med din bestilling.
Hvis du opdager en fejl eller har ændringer til din ordre, skal du kontakte Goebrush ApS på hej@goebrush.dk

Med Goebrush har du ingen medlemsgebyr eller bindingsperiode og så tilbyder vi dig en 100% tilfredshedsgranti.

Vi vil at du skal føle dig tryg og være tilfreds når du er kunde hos Goebrush.

Abonnementet er helt uden binding og du kan altid opsige dit abonnement op til 10 dage før vi leverer næste refill pakke til dig. Du kan altid under ”Mit Goebrush” se hvornår den næste pakke afsendes.

Gå ind under ”Mit Goebrush” og afmeld dig. Ændringen vil i så fald træde i kraft ved næste forsendelse
Du er også velkommen til at sende os en email på hej@goebrush.dk.

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din velkomstpakke.
Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen af din velkomstpakke, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb.
Du kan sende en mail til retur@goebrush.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb tilbage, som du har indbetalt til os.
Har du givet dit samtykke til, at leveringen kan gå i gang, og ønsker du alligevel at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for den del af abonnementsydelsen, der allerede er leveret.

Eksempel på udregning af tilbagebetaling:
10 dages medlemskab betales for de 10 dage og som er svarende til DKK 16,33.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Når du handler på www.goebrush.dk er du som forbruger beskyttet af købelovens regler for mangler.

Når du handler på www.goebrush.dk har du som forbruger 24 måneders reklamationsret. Du kan reklamere over fejl og mangler, der var tilstede på leveringstidspunktet i indtil 2 år efter levering af varen.  Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Er der fejl eller mangler i din Goebrush pakke bedes du kontakte os på hej@gorbrush.dk.

Husk at have dokumentation klar i form af billeder og selve pakken, således at vi kan bruge dette til videre behandling. Dette skal gøres indenfor rimelig tid efter du har opdaget manglen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Goebrush ApS – RETUR
Blåbærsvinget 8
4684 Holmegaard

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Hofmann and Company ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  

Den dataansvarlig på www.Goebrush.dk er Hofmann and Company ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: hej@goebrush.dk

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du skrive til hej@goebrush.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Print din formular – klik her

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
Goebrush ApS – RETUR
Blåbærsvinget 8
4684 Holmegaard
E-mail: retur@goebrush.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

________________________________________________________________________

Bestilt den: ___________________ Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ________________________________________________________________________

Forbrugerens adresse: ________________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _____________________________ Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 Handelsbetingerlser version 1.0 – 2018

Goebrush ApS, Blåbærsvinget 8, 4684 Holmegaard, CVR DK36422408 – en del af Hofmann and Company ApS

Scroll to Top